mandag den 6. juni 2016

Vi har fået hvalpe ..

og det er de mest fantastiske hvalpe .. og der er intet mindre end 12 af slagsen :)

Søndag morgen vågnede vi til en morgen temperatur hos Saga på under 37 grader. Det betyder, at vi kan forvente hvalpe inden for et døgns tid.

Hendes appetit var væk og ved middagstid begyndte hun at sitre = tegn på opblokning. Det brugte hun så resten af dagen og aftenen på. Den længste Søndag jeg kan mindes :)

Kl. 23:30 blev den første hvalp født. Den sidste blev født i formiddags kl. 10:45

Det har været et langt døgn for både Saga og os så vi er meget trætte nu. Men en hurtig opdatering synes jeg lige der skulle være plads til. Jeg laver et galleri til hvalpene en af de nærmeste dage. Men I får lige et par smagsprøver nedenfor-

I hvalpekassen ligger der 3 gule tæver, 1 gul han, 2 sorte tæver og 6 sorte hanner.

Jeg kommer retur en af dagene mht fordelingen af hvalpene. Jeg skal lige have det sidste på plads.

Hvor er det bare skønt, at de endelig er her. Vi har glædet os og det bliver en fantastisk givende sommer vi går i måde.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar